۹ نکته‌ مهم که پیش از شروع کار فریلنسری باید بدانید!

در خصوص سبک کار فریلنسری به عنوان یکی از محبوب‌ترین کسب و کارهای آنلاین بهتر است این واقعیت را در درجه اول مدنظر داشته باشید، فریلنسر بودن شبیه کار کردن در خواب و رویا، بدون نظم و انضباط یا بی‌وقت کار کردن نیست.

در خصوص سبک کار فریلنسری به عنوان یکی از محبوب‌ترین کسب و کارهای آنلاین بهتر است این واقعیت را در درجه اول مدنظر داشته باشید، فریلنسر بودن شبیه کار کردن در خواب و رویا، بدون نظم و انضباط یا بی‌وقت کار کردن نیست. ممکن است شغل فریلنسرها از دور با این تصور که در هر مکان و زمانی که می‌خواهند کار می‌کنند و سیل پول نقد است که بدون تلاش و با لباس خواب در خانه به سمت آن‌ها سرازیر می‌شود،

برای شما جذاب باشد؛ اما همان‌طور که اشاره شد، واقعیت با تصورات شما بسیار متفاوت است. فریلنسرینگ و انتخاب این سبک از شغل تقریبا شبیه به شرکت در ماراتنی بی‌پایان است که باید برای هر شرایط خوب و بدی آماده باشید. شرایطی که در آن ماه‌ها پروژه و درآمدی نداشته یا در عوض بتوانید با مدیریت مناسب و رعایت نکاتی که در این مطلب از وبلاگ کافه ارز به آن‌ها اشاره می‌کنیم، به خوبی با این سبک شغلی کنار آمده و در آن بسیار موفق باشید.برای پرداخت ارزی و نقد درآمد ارزی خود به ریال، مجموعه کافه ارز به شما کمک می‌کند تا بدون مشکل بتوانید این مراحل کار را طی کنید.

صرف‌ نظر از شغلی که انتخاب می‌کنید، پیش از هر چیز بهتر است بدانید که اگر از خانه کار می‌کنید، حتما فضای کاری مخصوص به خود را داشته و تمام وسایل مورد نیازتان، از جدول‌های زمانی مختلف تا اپلیکیشن‌ها و سخت افزارها و نرم افزارهایی و غیره را در دسترس خود قرار دهید. مهم‌ترین وسیله برای شروع فریلنسری، لپ‌تاپ یا کامپیوتر و اینترنت پرسرعت است.

پس از آن نوبت به افزایش آگاهی در زمینه شغلی که می‌خواهید فریلنسر شوید، می‌رسد. فریلنسری سبک شغلی سختی است؛ زیرا شما به تنهایی یک اداره تمام وقت خواهید بود که تمام مسئولیت‌ها از ارتباط با مشتری و کارفرما، ایده‌پردازی، مدیریت مالی، برنامه‌ریزی زمانی و غیره به‌ عهده خودتان خواهد بود.